Melodifestivalen Webbjokrarna 2010. Del 11

 

***** HJÄLP MEJ GENOM ATT RÖSTA PÅ MINA TRE FAVORITER****
 Jag vill så gärna att dom skall var med i TOPP 10 på onsdag 

SVT  Topp 20 - lördag 2/10 kl.12:00

OBS! Redovisas i bokstavsordning, ej i placeringsordning.

Break Free
Change of seasons
Come And Get Me Now
Happy Thoughts
Hot For The Night
How
I'll Make You Want Me
Jag svävar högt i det blå
Jag vet att jag kan
Lite sex och lite spe
Love for people
**** Låt mig älska **** - Ny
My Toyz
**** När det var vi ****
När vi har landat
Open up your heart
Out Of My Reach -Ny
Stay with me
The girl With The Golden Lox:s -Ny
Too Many Times - Ny

Plats:21-50
**** My kind of love ****


 HÄR ÄR MINA TRE FAVORITER  SOM BEHÖVER ERT STÖD:


"My kind of love" - Genjor McNell, lämnade tråkigt nog TOPP 20 listan idag.
Se därför till att SMS-rösta på låten så att vi får med den på morgondagens lista igen! För att sista dygnet rösta upp den till TOP 10.

För att rösta sms:ar ni 104 till 72 470
Kostnad: 3 kronor och 60 öre + ev. trafikavgift


Webbjoker - Genjor McNell - live - Bad weather. Perfect day.
Disco:
(104) My Kind of Love - Genjor McNell - Bra fart och fläkt, kan göra sig fint på scen.



"När det var vi" med Sofia & Joakim ligger glädjande nog kvar på TOPP 20 men behöver absolut dina SMS-röster för att ta sig upp bland dom 10 bidragen som kommer att vara kvar i tävlingen på onsdag.

För att rösta sms:ar ni 112 till 72 470
Kostnad: 3 kronor och 60 öre + ev. trafikavgift

Sofia och JockeFOTO: Gisela Stenvall
Ballad: (112) När det var vi - Sofia och Joakim -Den här föll jag för vid första lyssningen.




"Låt mig älska" med Fredrik Sturk tog sig till min glädje tillbaka in på TOPP 20 idag, men jag befara att låten fortfarnde har ett stycke kvar till TOPP 10. Så SMS-rösta nu så att den tar sig uppåt och överlever onsdagen!


För att rösta sms:ar ni 101 till 72 470
Kostnad: 3 kronor och 60 öre + ev. trafikavgift

Fredrik Sturk

Dansband: (101) Låt mig älska - Fredrik Sturk -En klassisk dansbands schlager.



Jag skrattar och ler när jag ser att SVT även idag misslyckades med att redovisa låtarna i alfabetsordning. Nu tror dom att N kommer före M i alfabetet. Kanske dom lyckas imorgon 3/11 klockan 12.00 då nästa röstavstämning är.

Förändringarna på dagens TOPP20 lista var att fyra låtar åke ut/in:
Ut:

Every Word You Say,
Kärleken vände allt
My kind of love
Nights for the young
In:
Låt mig älska
Out Of My Reach
The Girl With The Golden Lox:s
Too many times

Vi kan nu notera att det är 105.535 röster registerade hitills i tävlingen, vilket motsvarar 379.926:-.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej! Jättekul att du skriver om vårt bidrag "När det var vi"! Vi är väldigt tacksamma. Tyvärr har vi idag åkt ut från Topp 20-listan. Man vet ju inte hur många röster som skiljer, men det ser tyvärr inte jätteljust ut inför morgondagen. :/ Mvh Joakim (& Sofia)

2009-11-03 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback