Melodifestivalen Webbjokrarna 2010. Del 19

- Nu är det
- FINAL -  FINAL -- FINAL -
Av 180 bidrag återstår nu tre.

 




Idag, eller rättare sagt igår blir det ser jag på klockan, föll tråkigt nog My kind of love bort.
Men om den hamnar två trea eller fyra spelar väl egentligen ingen roll. I den här tävlingen finns det bara ett pris, och det är bara vinst som räknas.

Det skrivs mycket om tävlingen på olika bloggar fusk osv. "So What" som PINK skulle ha uttryckt sig.

Senare idag klockan 08.00 vet vi om Come Get Me Now kommer att vinna, eller om Skåne mobiliserat sig och röstar fram Jessica med Brake free. Tror nog dessvärre att Kärleken vänder allt redan är uträknad.

Min rangordning av de tre finalbidragen innebär att jag har två ettor, då jag anser att det är låtar i två olika kategorier. Break free har vuxit ju mer jag lyssnat på den. Det kan jag tyvärr inte säga om Come Get Me Now. Men smaken är ju olika. Autotune eller vad det nu kallas var himla fin i Fly ON The Wings Of Love....men idag käns det jobbigare för varje lyssning.  Fan nu var jag negativ det som jag försöker undvika att vara det, får väl säga att den tecknade videon var rätt rolig. Fast inte i klass med ICAs TV-reklam med "praktikanten"!

1:a
(016) Break free
1:a (088) Kärleken vänder allt
3:a (022) Come Get Me Now

För att rösta på sms:ar ni bidragets nr till 72 470
Kostnad: 3 kronor och 60 öre + ev. trafikavgift

LYCKA TILL ALLA!
Natti, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback