Andreas Johnson - "Tomtenatta" -Väsby Centrum 27 november

Ja så var det då dags för ett gratisnöje igen. En gammal Melodifestivalräv, som jag sett rätt många gånger, besökte Upplands Väsby.  Han lyckades tyvärr inte så bra i MF2008, mest på grund av att låten inte höll måttet, och i en duett bör båda sångarna ta lika mycket plats.  Så Andreas glöm inte att "Ensam är stark" i alla fall på scenen ;-) Ja iallafall i MF samanhang, Vid Invigningen av Malmö Arena var det en styrka att ni var flera på scenen.



Det var mycket folk i Centrum under kvällen,

Ett gäng flickor samlades mitt framför scenen strax innan Andreas kom, och när han klev upp på scenen stannade många upp ifrån julstressen en stund. En eloge till Andreas för att han höll tiden!

 

Andreas snackade lite om att sjunga på såna här signeringar och om hur snabbt dom gjort nya CDn, sedan rev han av fyra låtar från sin nya CD "Rediscovered".



Efter framträdandet tog Andreas sig god tid att prata med sina fans och ställa upp på fotografering med dom samtidigt som han signerade CDn.  Han gav ett lika positivt och trevligt intryck som han alltid gjort när jag sett honom.

Det skulle verkligen vara roligt att se Andreas sjunga med storband eller en stor orkester, som till exempel Sveriges Radios Symfoniorkester. Så hallå Anders Berglund! Här har du ett embryo till den pågående serien "Svenska Stjärnor".



 
Jag gillar CDn och återkommer troligen med min recension av den senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback