Rädda Digill-ej!! Min vädjan till alla Melodifestival och ESC fans

ESC och Melodifestivalfans.

Låt oss gemensamt  hjälpas åt att rädda
Diggil-ej

Nedanstånde är taget från SR Atlas hemsida:
------------------
Diggil-ej är SR Atlas motgift till enformiga svenska schlagerhits. Ett program som spelar den bästa av Eurovisionsmusiken. I vissa fall skiljer den sig markant från den svenska. Bakom micken sitter Eurovisionsexperten Kris Boswell.

Trista nyheter!
Vi har just fått besked att alla program i SR Atlas, inklusive Diggil-ej, kommer att läggas ner den 1e februari. Jag vill personligen tacka alla lyssnare för de 3 åren vi njutit av Eurovisionsmusiken tillsammans, det har varit riktigt roligt. Har ni synpunkter så kan ni mejla dem till [email protected]
-------------------

Så alla ni som läser min blogg var snälla och gör vad ni kan för att påverka SR att ändra sitt felaktiga beslut om nedläggninga av Diggil-ej genom att maila till [email protected]


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är skandalöst... Namninsamling?

Postat av: hola

Lisa: Namninsamlingar tror jag inte på, det är bättre att uppmana alla att maila sitt missnöje till SR.

2008-01-10 @ 08:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback