Norsk MGP Delfinal 2 i Kongsvinger ikväll 20.00 NRK1

Idag väljer jag att sätta poäng efter att ha lyssnat på låtarna ganska många gånger men inte sett deras scenframträdande.
Min betygskala är 0-5,  Oddsen är från NordicBet kl 16:50 idag.

Semifinalisterna  i Kongsvinger

1. (3,6) Zuma - Always, always (Odds 3,75)

2. (3,3) CubeWould you spend the night with me (Odds 4,25) 3. (3,0) Anne Hvidsten - A Little More (Odds 4,25) Den här är grymt lik någon låt som jag gillar men, kan inte kommer ihåg vilken det kan vara, möjligen någon från Estland eller Lettlands uttagningar de senaste åren. Borde komma på det....

4. (1,9) CRASH! - Get Up (Odds 1,85)

5. (2,8) Sven Gerås - I'm In Love (Odds 4,00)Denna påminner mej om Jostein Hasselgårds I´m not Afriad to move on Norges bidrag i Riga 2003.

6. (2,6) Maria Haukaas Storeng - Hold On Be Strong (Odds 1,40)

Vi får väl se om min uppfattning ändras efter deras liveframträdanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback