33 dagar till Melodifestivalen 2008 begynner i Scandinavium

Jag hittar inga pålitliga nyheter på Jokerfronten, och jag hoppas att Expressen har fel den här gången när dom spekulerar i att Carola ska ställa upp igen.
Snälla rara Christer Björkman, jag vädjar till dej: Bespara svenska folket från Carola Häggkvist och Amy Diamond i Melodifestivalen 2008. Carola kan väl fortsätta och jobba på sitt 25-årsjubileum dra en sväng till Jerusalem eller Beirut för att sjunga in lite hallelujasånger och Amy borde nog fortsätta att plugga i skolan något år till.

Just nu hoppas jag själv på att någon av följande 4 arister/grupper dyker upp som Jokrar:
Shirley Clamp, Sahara Hotnights, The Refreschments eller Peter Jöback. Men det är nog minimala chanser att någon av dom dyker upp i MF2008.

Men om Andreas Johnson nu kliver in som Joker eller istället för något av bidragen som kommer att diskvalificeras före den 9 februari kan han väl sjunga duett med Maria Möller istället för Carola!
För nog skall väl minst ett bidrag diskas innan deltävling 1 börjar i Göteborg?

Idag lyssnar vi naturligtvis på bidragen till NORSK MGP2008, ni som inte tankat ner eller  köpt CDn kan helt legalt lyssna på all 18 bidragen på
NRKs hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback