31 dagar till Melodifestivalen 2008, och ikväll är det Grammisgala

Göteborg och Feskekörka kommer allt närmare, bara en månad kvar tills det är dags för första deltävling i Årtes Melodifestival.

Ikväll är det Grammisgala i Globen jag håller tummarna för att Sonja ska få sin första Grammis.
image29
Sonja är van att ta emot priser. Här ser vi när Sonja tagit emot Första pris i talangtävlingen "Schlagerfeber". Det var  i Globen City den 21 mars 2004. Då sjöng Sonja  "Jag fick låna en ängel".  Man kan lungt säga att det hänt en hel del sedan den dagen för Sonja.

De nominerade till "Årets kvinnliga artist" 2008 är:
ANNA JÄRVINEN - JAG FICK FEELING
LALEH - PRINSESSOR
MISS LI - GOD PUT A RAINBOW IN THE SKY
SONJA ALDÉN - TILL DIG
SÄKERT! - SÄKERT!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas Säkert! får den !

Postat av: hola

Johanna: Det gick ju fint för Säkert!

2008-01-10 @ 08:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback