Hemma från Melodifestivalen i Västerås, Sanna, Gud och Ola

Härligt att Sanna gick direkt till final utan att behöva passera Kiruna.

Just nu hinner jag inte skriva eller lägga upp några bilder från Västerås, måste prioritera sömnen.
Mina kommentarer om Deltävlingen i Västerås kommer imorgon eller senare under veckan.
En märklig upptäckt gjordes på hemvägen, tänk att  i bilen.....hittade den här, som jag inte sett sedan förra året. En enda knapp bland småmynten.
image84

Och vad hittar jag på andra sidan när jag vänder på den????


Givetvis veckans vinnare:

image85

Jag som är mycket för att spara saker och inte vill kasta någonting blir givetvis glad, den här ska jag återanvända i Globen! :-)

Var Gud upptagen med annat än att titta på Melodifestivalen på lördagskvällen?
Möjligen övervakade han förra årets Melodiestivalvinnare Ola Salo i skrivarlyan för att se till att texten till Musikalen "Jesus Christ Superstar" verkligen stämmer med Guds uppfattning ;-)

Kommentarer
Postat av: Lizbet

Hahaha, vilket sammanträffande. Och sen är det ju miljövänligt med återvinning! ;-)

2008-02-18 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback