Veckans artistbloggar "Gävle" snabblänkar

Snabblänkar till i första hand artistbloggar på Aftonbldet, men även en del andra länkar som jag tycker är användbara denna vecka.

1. Magnus Uggla "För kung och fosterland"
Egen blogg:
"Magnus Uggla goes Gävle"

2. Emilié Azar  "Vi hade nåt"

3. Sanna Nielsen "Vågar du, vågar jag"
Hemsidan finner du: här

4. Caroline af Ugglas "Tror på dej"
Hemsidan finner du: här
Exprssens blogg: här

5. After Dark "(Åh) när vi tar saken i egnahänder"
Hemsidan finner du: här

6. Sarah Dawn Finer "I Remember love"
Hemsidan finner du: här

7. Verona "La musica"

8. Andreas Johnsson  "A little bit of love"
Hemsidan finner du: här
Expressen blogg: här

Arbetarbladet har hårdbevakning på Melodifestivalen se deras nöjesdel. Den innehåller även en blogg.

Har du fler länkar till artisternas bloggar eller hemsidor så skriv gärna in dom i kommentarer, så lägger jag in dom på den här sidan om jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback